luni, 6 mai 2013

Review: Essence Forget it concealer 3 in 1 vs. Essence Match 2 cover concealer




Heeey 
       
              V-am pregatit un nou review la concealer-ul Forget it 3 in 1 si Match 2 cover de la Essence! Din cate am inteles match2cover este inlocuitorul corectorului forget it care a fost din pacate retras din magazine. Amandoua sunt corectoarele mele preferate si le recomand!

Forget it 3 in 1 concealer este un corector foarte interesant in trei nuante care neutralizeaza imperfectiunile. Culoarea verde neutralizeaza roseata tenului, cea roz neutralizeaza cearcanele iar cea bej este folosita pentru cosuri. Produsul vine intr-un ambalaj foarte dragut, care poate fi purtat in geanta cu tine oriunde.
Textura corectorului este una usoara, se intinde foarte usor pe fata iar acoperirea este medie dar eficienta. Cel mai mult imi place corectorul roz pentru cearcane, ilumineaza foarte frumos zona ochilor si acopera destul de bine. Corectorul nu rezista foarte mult, de aceea trebuie fixat cu o pudra.

Corectorul Match 2 cover are doua nuante, una deschisa si una mai inchisa, care pot fi combinate pentru a obtine nuanta dorita. Prima data am crezut ca nuanta mai inchisa nu o sa mi se potriveasca si nu o voi folosi dar, spre uimirea mea este mai mult decat perfecta pentru imperfectiuni iar cea deschisa pentru cearcane. Textura acestui corector este fina si cremoasa,avand un finish mat, este mai greoaie decat cea de la Forget it si se simte neplacut pe fata cand este aplicata. Are putere mare de acoperire foarte mare ceea ce este perfect pentru cearcanele foarte inchise. 


In concluzie, cred ca dintre cele doua, l-as alege pe Match 2 Cover deoarece se potriveste mai mult tenului meu  si are acoperire mai mare, rezistand toata ziua.






6 comentarii:

  1. si eu am corectorul cu 2 nuante, sunt multumita de el doar ca cel deschis parca ma face prea palida, in rets numai de bine :) te astept si pe la mine :*
    ideasinthebottle.bogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa le incerc si eu cand termin ce am , au inceput sa-mi placa Essence !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma tenteaza sa incerc si eu Match 2 Cover. Acum am descoperit fardurile Essence, iar primul testat mi-a facut o impresie foarte buna, o sa mai incerc si altele.
    Am facut review aici, daca esti interesata:
    http://www.beautybellenotes.com/2013/05/essence-eyeshadow-quad-05-to-die-for.html

    RăspundețiȘtergere