duminică, 5 mai 2013

Review: Essence Class of 2013 lip tint "Ready for rush week?"~^^


hey girls:3! 
   Zilele acestea mi-am achizitonat un nou produs Essence, lip tint-ul din noua colectie limitata Class of 2013. Intai de toate vreau sa spun ca Essence este brand-ul meu preferat de cosmetice si il recomand din inima!
    Lip tint-ul este disponibil in doua nuante: 01 "alpha better gamma" si 02 "ready for rush week?", cel cumparat de mine este 02 dar imi doresc si 01 deoarece este o nuanta superba!
  



   Sunt foarte multumita de acest lip tint.. Are un finish mat si da un aspect sanatos buzelor, lasandu-le hidratate si moi. De asemenea, are un miros foarte placut!In imaginea de mai jos am aplicat un singur strat dar pentru o nuanta mai intensa poti aplica mai multe straturi, ajungand chiar si la culoarea din tub. Rezista toata ziua spre uimirea mea, fiind un lip-stain ideal:)!

   Ambalajul este adorabil iar aplicatorul este unul normal de luciu de buze. In tub sunt 8,5 ml, este destul de mic, mai mic decat ma asteptam dar cred ca tine o perioada indelungata deoarece folosesti foarte putin produs la o aplicare.

    Pana acum nu am gasit nimic ce sa ma nemultumeasca, chiar isi face treaba! Il recomand cu mare drag si cred ca este perfect pentru a fi purtat in fiecare zi!~^^





   

4 comentarii:

  1. Eu le am pe amandoua! Imi plac foarte mult! Sa il folosesti cu placere!

    http://anytagyosmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca mi-l iau si eu!

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere